[cstex] ConTeXt a plainovska makra a aplikace II.

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Mon Apr 23 17:12:26 CEST 2007

Dobrý den,

jenom jsem demo.tex přeložil ConTeXtem a žádné nuly jako ve Vašem
demo.pdf tam nemám. U mne je o pár dní starší verze ConTeXtu, ale
novější pdftex.

Váš soubor demo.pdf
-------------------
Creator:        ConTeXt - 2007.01.23 13:32
Producer:       pdfeTeX-1.30.3
File size:      29552 bytes
PDF version:    1.5

Můj soubor demo.pdf
Creator:        ConTeXt - 2007.01.18 12:57
Producer:       pdfTeX-1.40.1
File size:      26710 bytes
PDF version:    1.5

Chtěl jsem se podívat pomocí \setuppapersize[A4][A3], jestli těch 5 nul
je vše, co tam je, nebo je něco uřízlého. Napovědět by pak mohlo
vyhledávání v zdrojových souborech ConTeXu:

http://source.contextgarden.net/

Jano Kula