[cstex] ConTeXt a plainovska makra a aplikace II.

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 23 23:15:17 CEST 2007

Dobry den.
To, ze je pritomnost "chyby" zavisla na verzi ConTeXtu nebo PdfTeXu je
pro mne dobra zprava...
Koukal jsem na vysledek pri prekladu s nastavenim
\setuppapersize[A4][A3],  a je to uplne stejny, akorat je to uplne dole
v leven dolnim rohu "Atrojky " a ne "Actverky". Zkousel jsem hledat
00000 ve zdrojacich  - neco jsem nasel, ale neorientuju se v tom -
nejspis to nic neznamena.
Kazdopadne pokud by existovala moznost odstranit chybu prechodem na
vyssi verzi pdfTeXu, tak to udelam ...
jen nevim, zda zda to pujde bez problemu .. Nevite nekdo, zda je mozne
"doinstalovat" napr. nejnovejsi verzi pdfTeXu aniz bych si tim
"rozhodil" stavajici instalaci TeXu (ktera je soucasti instalace
TeXLive) .... Nebo to mam radeji nechat plavat, kdyz se vicemene
zjistilo, ze to neni zalezitost "chyby" ve zdrojovem textu plainovske
aplikace, ale nejspis starsi verze pdfTeXu ....

Diky za to, ze jste se tim zabyvali ...

Jarda Hajtmar