[cstex] Štormovy fonty, OFS a TeXlive 2007

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Apr 11 15:37:40 CEST 2007

Dobry den,

problem je, ze v historicky kratkych dobach (bohuzel) se meni koncepce
jednak TeXovych distribuci a jednak tech fontu samotnych. Takze moje
napovedy a nastroje byly platne asi jen pro dobu, kdy jsem to delal a
psal. V kratke dobe pote se veci zacaly rozchazet. Jednak Storm zacal
delat ve fontech dalsi zmeny az dokonvergoval k uplne jinemu formatu
fontu, nez o kterem pisu ja. Take tvurci TeXovych distribuci si neustale
vymysleji neco noveho, co je pak v rozporu s tim, co jsem kdysi napsal.

Protoze neznam ani stavajici stav Stormovych fontu ani stavajici stav
TeXovych distribuci, nemam pro Vas dobrou zpravu:

   Bohuzel, neumim poradit.

Mozna se na tomto listu objevi nekdo, kdo se osvobodi ze zajeti xelatexu a
odpovi na Vasi otazku.

Zdravim

Petr Olsak