[cstex] Štormovy fonty, OFS a TeXlive 2007

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Apr 11 15:22:07 CEST 2007

11.4.07, David Dvořák <dau at seznam.cz>:
> [...]
>
> Nenašel by se tady někdo, kdo by mi dovedl poradit? Rád bych používal plain spolu s makrem OFS od pana Olšáka. Předem díky!

Makra a fonty dejte do doporučených adresářů, nejlépe pod texmf-local.
soubor storm.map dejte do texmf-local/fonts/map/storm/storm.map (asi
by bylo dobré vyházet fonty, které nemáte). Pak obnovte databázi
(např. z programu texconfig, nebo pomocí mktexlsr) a na závěr použijte
příkaz:

updmap --enable Map=storm.map

Tím se vytvoří mapovací soubory pro dvips, dvipdfm i pdftex. Nemusíte
sahat ani do config.ps, vše se stane samo.

> S pozdravem D. Dvořák

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/