Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 13 14:21:56 CEST 2006

2006/9/13, hospodka at fel.cvut.cz <hospodka at fel.cvut.cz>:

> To je velmi dobry pocin (jake fonty se vyuzivaji? asi ne CS). Nicmene podle meho

Ono to umi vzory deleni ve vice kodovanich podobne jako cslatex.
Muzete tedy vyuzit stary zpusob \usepackage[IL2]{czech} nebo
doporucovany novy zpusob \usepackage[czech]{babel}
\usepackage[IL2]{fontenc} a mate CS fonty. Pri pouziti
\usepackage[T1]{fontenc} mate EC fonty, a kdyz pridate jeste
\usepackage{lmodern}, pouziji se LM fonty. Kodovani IL2 i T1 lze
pouzit tez s OFS a Stormovymi fonty. PSNFSS funguje samozrejme taky.
Prekodovani vstupu se da delat pomoci inputenc.sty, pomoci TCX tabulek
i pomoci encTeXu.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/