Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Sep 13 14:51:06 CEST 2006

Zdenek Wagner wrote:
> Chyba je hlavne v tom, ze ty standardni tridy nejsou typograficky moc
> dobre, ale kvuli kompatibilite se s tim neda nic delat. Jen je mozne
> vytvorit jine a vice je propagovat, ale kdyz se podivate na CTAN, co
> vsechno jiz je k dispozici, tak alespon ja mam pocit, ze sdi to radeji
> napisu sam, nez abych tu celou zaplavu prohlizel.
To jsem mel presne na mysli. Jenze asi jen mensina uzivatelu LaTeXu umi
udelat rozsahlejsi upravy tridy.
Takze dalsim vynikajicim pocinem by bylo udelat prehled existujicich
trid se strucnym popisem k cemu se hodi a idealne i s pulstrankovou ukazkou.

No ja vim, taky nemam rad takovehle rady co by mel nekdo jiny udelat
..... :-)

Uzijte si babi leto.

Lubos Kloc