Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Wed Sep 13 14:10:55 CEST 2006

Cituji z emailu od Zdenek Wagner <wagner at CESNET.CZ>:

> To neni uplne pravda. CSLaTeX ma cestinu automaticky. V babelu
> pouzijete \usepackage[T1]{fontenc} jako pro kazdy jiny evropsky jazyk.
> Krome toho, pokud ctete Zpravodaje, CSTUG podporuje vytvoreni noveho

To je velmi dobry pocin (jake fonty se vyuzivaji? asi ne CS). Nicmene podle meho
nazoru ta prvni vytka je zrejme do znacne miry pravdiva. Zcatecnik ma skutecne
problemy s definici trid, s jejich prikazy a chovanim. Dokumentace neni dobram
- zadnou ucelenou, alespon pro standardni tridy, jsem nenasel.

S pozdravem Jiri Hospodka