TeX v Debianu (bylo Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu))

Pavel Kraus pavel.kraus at matfyz.cz
Sat Sep 16 22:34:11 CEST 2006

Zdenek Wagner teithant o Re: Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu):
> A prave na to jsou Debian TeXLive packages. Tomas Esser jiz dale teTeX
> neudrzuje, ale pokracuje s podporou nastroju, ktere se z teTeXu
> dostaly do TeXLive, napr. fmtutil a updmap. Na balickovacich systemech

To bych si rád ujasnil. Abych věděl, co mám jako prostý uživatel očekávat.
Znamená to, že tetex bude vyřazen z distribuce a nahrazen texlive? Pokud ano,
vyžaduje přechod na texlive nějaké změny konfigurace? A když přejdu na
texlive, mám zjišťovat jak se generuje cslatex, nebo se mám naučit dělat s
babelem?
--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F