TeX a PostScript v grafike

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 31 11:49:46 CET 2006

2006/10/31, Ladislav Bitto <geoflabi at savba.sk>:
> Ja ten plugin nepoznam, ale viem velmi rychlo dat TeXovske rovnice
> (aj ine veci) do PowerPointu. Otvorim si v dalsom okne svoj LaTeXovy
> editor a napisem si rovnicu - nestlacim F5 (to vytvori nakoniec PS a
> spusti gsview), ale stlacim CTRL F5, co vyrobi automaticky PNG z tej
> rovnice, potom prepnem do PP a po "ALT i o" je obrazok v PP, stale
> vytvaram tie iste mena, takze pohoda. V PP s rovnicami neide vsetko
> a navyse casto pokazi aj vlozene z WORDu (a tak si pomozem takymto
> sposobom). Mam taky dojem, ze ani s tym pluginom by to neslo rychlejsie.

Ono je to vnitrne ulozeno v LaTeXove syntaxi, takze misto equation
editoru se otevre neco jineho a mozna to jde editovat primo v tom
LaTeXovem kodu. Tim si ale nejsem zcela jist, ja totiz MS Office
nepouzivam, jen jsem to u nekoho videl a uz si nepamatuji u koho.
--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/