TeX a PostScript v grafike

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Tue Oct 31 14:36:12 CET 2006

Ladislav Bitto wrote:

> Ano.

Jde bud o

texpoint http://texpoint.necula.org/

nebo zrejme novejsi

TeX4PPT http://www.ecs.soton.ac.uk/~srg/softwaretools/presentation/TeX4PPT/

Osobne s nim nemam zadnou zkusenost, PPT nevlastnim. Vim vsak, ze
nekteri kolegove z CMP texpoint zacali pouzivat namisto prezentacniho
stylu pro pdftex sitemu na miru a chvali si to. Pry je prezentace mnohem
rychleji vytvorena. Nekteri jini to zkusili a sli od toho...

Vit Zyka

> [...]
>
> Tieto veci mi ulahcili aj boj s animaciami. Avizoval som, ze mozno
> zvladnem vyse 300 roznych obrazkov (zacnem s prazdnym suborom) pre
> animaciu v priebehu jedinej minuty. Teraz uz vidim, ze to pojde aj
> pod 15 sekund. Este musim par veci dorobit a pojde mi to vsetko priamo
> z FORTRANu automaticky. Doteraz som ich vytvaral "rucne", co bolo
> tazkopadnejsie.
>
> Moja vdaka patri vsetkym znamym a neznamym ludom, ktori dajakym sposobom
> pricinili, ze TeX (este)vobec existuje a postarali sa o jeho vyvoj.

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com