co strana to subor + dotaz na osirele

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Nov 20 08:43:37 CET 2006

> Vyzera, ze budeme vyrabat aj vyse 5 minutove animacie a tam by sa
> bez Vasich vylepseni tazko hybalo. Takto je to parada, to je ono.
> Bude moznost hocikde sa dostat velmi rychlo a vybranymi (tymi
> zelenenymi) gombikmi uplne bleskovo.

Soubor pdfanim-patch definuje nove ovladaci prvky, ktere jsou na sobe
nezavisle(!), daji se pouzit jen nektere nebo zadny(!).

1. Tlacitko Delay na zpomalovani a zrychlovani animace. Po presunuti
mysi na tlacitko Delay se zobrazi, jak je nastavena pauza mezi
snimky. Klikanim a Shift+klikanim se da ovladat rychlost animace. Jde
to delat i za behu!

2. Tlacitko >.< na zastaveni animace (pokud bezi) a skok na defaultni
obrazek.

3. Panel s ovladacimi prvky tak jak to je v animfig. Jsou dva panely,
jeden ma uvnit napsano Play-Pauza, druhy ma uvnitr procenta
animace. Tlacitko Play spousti animaci, i kdyz ma option "step"(!),
click spousti v normalnim smeru, shift click v opacnem smeru. Pokud je
pridana option "reverse", tak se smery prohazuji. Shift+click se muze
zakazat pomoci option "noshift". Volba "step" ma vliv na to jak se
animace chova pri klikani na obrazek, na chovani Play-Pauza vliv nema.

4. Zmena proti animfig-sty: pokud neni animace jako "loop" tak se po
poslednim snimku nevraci na defaultni, ale zustane na konci a na prvni
se vrati az po kliknuti na obrazek nebo Play. Tak zustane a po dalsim
kliknuti se spusti. Stejne tak, pokud je animace na zacatku
a spoustime ji dozadu: prvni klinuti ji posune na konec a az druhe
kliknuti ji spusti.

5. Tlacitko s procenty, jak je daleko animace. Pokud animace nebezi,je
mozno do policka zapsat hodnotu (je to udelano mirne blbuvzdorne) a po
opusteni policka animace skoci na dane misto.

6. Pridany tooltipy k tlacitkum.

7. Vzhledy tlacitek je mozno nastavovat pres volitelne paramatry jako v
eforms.sty. V ukazkovem souboru je pouzito

\PDFProgressField[\textColor{1 0 0 rg}]{a}{0.5cm}{10pt}
\PDFAnimButtons[\BG{0 1 0} \BC{}  ]{a}
\PDFAnimButtonsP[\BG{0 1 0} \BC{}   ]{a}
\PDFAnimDelayButton[\BG{1 1 0.9}\textSize{10}]{a}{1cm}{12pt}
\PDFAnimHomeButton[\BG{1 1 0}]{a}{12pt}{10pt}

8. Soubor tractrix.pdf ukazuje jak animace dopadne s ruznymi
volbami. Soubory tractrix[1,2].pdf jsou to stejne, ale jsou
zakomentovane nektere ovladaci prvky, aby toho na strance nebylo tolik.

9. adresa je www.mendelu.cz/user/latex/pdfanim-patch.zip
a aby se dalo kouknout na jednotlive animace, je to rozbalene v adresari
www.mendelu.cz/user/marik/latex/pdfanim-patch

10. Kdyby neco nefungovalo, dejte mi prosim vedet.

11. Ty zelena tlacitka jsem tam nedodaval, castecne jsem na ne zapomel a
    castecne si rikal, ze to s temi procenty je lepsi. Ale nekomu se to
    muze hodit s tlacitkem. Myslim ze by tom melo fungovat porad stejne.
    Jestli ne, dejte mi prosim vedet.

Robert Marik