co strana to subor + dotaz na osirele

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Nov 20 06:57:33 CET 2006

On Fri, 17 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Ja jsem to tedy nepochopil jako nabadani k piratstvi, urcite to tak
> mysleno nebylo.

Spravne.

Pan Marik, ak nam date k dispozicii nizsie Vami spominane upravy, bude
to fakt parada. To bude omnoho lepsie, nez animfig a pdfanim dokopy.

Vyzera, ze budeme vyrabat aj vyse 5 minutove animacie a tam by sa
bez Vasich vylepseni tazko hybalo. Takto je to parada, to je ono.
Bude moznost hocikde sa dostat velmi rychlo a vybranymi (tymi
zelenenymi) gombikmi uplne bleskovo.

Ja neviem, ze kolko ludi a na ake animacie to pouziva (a aj ten animfig).
Iste je, ze na dlhe (nad 1000 obrazkove) animacie je to trosku
tazkopadne. S upravami pana Marika (co su asi hranice terajsich
moznosti) je to vynikajuce.

Budem cakat na spravu a srdecna Vdaka.

Zdravim
Ladislav Bitto