co strana to subor + dotaz na osirele

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Nov 20 09:25:09 CET 2006

Zdravim,

v rychlosti som precital Vas mail. Okamzite, ako sa uvolnim pustim
sa do studia Vasich uprav. Mam taky dojem, ze som Vas aj ja trosku
"vyhecoval", takze mam aj zle svedomie, ze ste tolko casu tomu
venoval. Snad Vam to v dajekej forme vrati. Normalne mam dojem, ako
keby ste mi citali myslienky. Na vsetky Vase upravy som myslel, len som
to nenapisal, lebo fakt mam zly pocit, ze kvoli mne budete stracat svoj
drahocenny cas. Vy ste to spravili sam, asi Vas to chytilo
(ako sa hovori).

Zdravim,
Ladislav Bitto