co strana to subor + dotaz na osirele

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Nov 17 14:43:48 CET 2006

On Thu, 16 Nov 2006, Vit Zyka wrote:

> Doufam, ze jsem vyse uvedenou vetu pana Bitta spatne pochopil a ze to

Ja jsem to tedy nepochopil jako nabadani k piratstvi, urcite to tak
mysleno nebylo. Kazdopadne: trosku jsem googloval a pred dvema lety si
nekdo stezoval ze se v tech animacich neda vracet. Tak se mi povedlo
pridat prikazy tak, aby kliknuti na bezici animaci byla pauza a pri dalsim
kliknuti se pokracuje dal, pri kliknuti se shiftem se jede dozadu.  Dal se
podarilo aby policko s procenty ukazovalo jak jsme daleko i kdyz se
animace spousti kliknutim na obrazek a aby se obrazek zmenil hned pote, co
opustim policko s textem, ani nemusim animaci spoustet. (Treba pred
spustenim potrebuju neco sdelit posluchacum.) V pondeli to uploadnu na muj
web, zmineny nekde vyse. Kdysi jsem se pokousel pracovat s javascripty v
pdftexu (Potreboval jsem upravit neco do exerquiz.sty aby javovska funkce
poznala, jestli treba reseni LDR, ktere se da zapsat milion ruznymni
zpusoby, je spravne) tak jsem do toho ted trosku videl a bral jsem to
trosku i jako intelektualni cviceni :)

Ale to je jedno... Chtel bych se zeptat: Kdyz to vypada ze pdfanim osirel,
je nejaka cesta jak ho dostat na CTAN a jak tam zabudovat nejake upravy?

Robert Marik