co strana to subor

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Nov 16 19:54:02 CET 2006

Robert Marik wrote:

> To prave asi nechci, aby se puvodni autor treba necitil poskozen.

Doufam, ze jsem vyse uvedenou vetu pana Bitta spatne pochopil a ze to
nemyslel tak, jak to pro me vyzniva: totiz jako vybidka neco ukrast a
vytvorit plagiat. V OpenSource komunite samozrejme lze prevzit kod, ale
s uvedenim puvodnich autoru. Tezko se pak muzu "mit krasny vlastni
ovladac". Krome toho, odtrhnout vyvoj vlastniho software namisto
vylepsovani stavajiciho by melo byt oduvodnene (napr. pokud puvodni
autori nekomunikuji). Pro uzivatele je dosti neprehledne, pokud "po
celom svete" koluje nekolik baliku, ktere delaji prakticky totez, ale
zadny vse, co potrebuji.

Jsem potesen, ze pan Marik na nabizenou hru nepristoupil.

Vit Zyka