co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 16 13:11:52 CET 2006

On Thu, 16 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Je potreba spustit animaci a v uz bezici(!) animaci klikat na to zelene
> tlacitko. Takto to zaimplementovat to bylo totiz trivialni.

Ano, uz som si to vsimol (vid predchadzajuci mail).

> Ale jestli
> nejdriv kliknete na to zelene tlacitko a potom spustite animaci, tak to
> nema vliv. Zaimplementovat aby to melo vliv uz asi potrebuje sahnout
> hloubeji do maker pdfanimu a do JavaScriptu ktere ovladaji tu animaci.
> Implicitne se totiz po spusteni klinutim na obrazek animace spousti od
> prvniho snimku a po kliknuti na Start/Stop se spousti podle procent v
> textovem policku.

Ano, a takto vlastne ta animacia ma dvojite ovladanie (do
pdfanimload mozem dat pomalsie striedanie a do Vasho \policka trebars
rychlejsie (aj to je vyborne).

> Kliknani na zelene tlactko v bezici animaci Vam teda nefunguje?

Funguje a aj vsetko ostatne.

> Ty JavaScripty by se asi daly vlozit i bez toho eforms.sty, jenom pouzitim
> hyperref anebo primitivu pdftexu. Ja to mam vyzkousene pomoci toho eforms,
> protoze je k tomu pekna a podrobna dokumentace.

Skusal som aj iba s hyperrefom, ale hlasilo to, ze nepozna \policka.

Pan Marik, este raz dakujem za Vasu ochotu, takto je to velmi dobre
(tusim som omladol 10 rokov).

Zdravim
Ladislav Bitto