co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Nov 20 06:39:57 CET 2006

On Thu, 16 Nov 2006, Vit Zyka wrote:

> Doufam, ze jsem vyse uvedenou vetu pana Bitta spatne pochopil a ze to
> nemyslel tak, jak to pro me vyzniva: totiz jako vybidka neco ukrast a
> vytvorit plagiat.

Jasne, ze som to tak nemyslel. Tam je to ono "po svojom". Ked nieco
robim po svojom, tak po svojom. To, ze by sa to trosku podobalo na
pdfanim - to uz je ina vec. Aj kruh sa podoba na kruh, jednicka sa tiez
podoba na jednicku.

> V OpenSource komunite samozrejme lze prevzit kod, ale
> s uvedenim puvodnich autoru. Tezko se pak muzu "mit krasny vlastni
> ovladac". Krome toho, odtrhnout vyvoj vlastniho software namisto
> vylepsovani stavajiciho by melo byt oduvodnene (napr. pokud puvodni
> autori nekomunikuji). Pro uzivatele je dosti neprehledne, pokud "po
> celom svete" koluje nekolik baliku, ktere delaji prakticky totez, ale
> zadny vse, co potrebuji.

Ked koluje viac balickov, tak zrejme jeden je iny nez druhy, jeden
ma ine moznosti nez druhy - dve uplne rovnake, to snad neexsituje,
to ani nema vyznam. Pre vlozenie animacie su teraz dve stylove subory
(ja ine nepoznam). S vylepseniami pana Marika (a ked nam da k dispozicii
co je v dalsom maile), tak to bude vlastne lepsie nez obidva subory
dokopy (ten posun dozadu a dopredu som uz nechcel ani spominat,
on to spravil sam).

> Jsem potesen, ze pan Marik na nabizenou hru nepristoupil.

Ja som to nemyslel ako hra na piratstvo. On je sikovny chlapec, hocikedy
si moze vyrobit vlastny stylovy subor po svojom a bolo by to jeho.
To, ze by k tomu pouzil Tex, hadam nebude piratstvo.

Zdravim,
Ladislav Bitto