co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 16 12:58:23 CET 2006

On Thu, 16 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Nasledujici kod zaridi ze v animaci nazvane aa se poskoci na 40-caty
> snimek po kliknuti na zelene tlacitko s modrym okrajem (zase je na to
> potreba mit eforms.sty). Jenom tak mi to blesklo hlavou a fungovalo to
> nastesti hned napoprve.

Zrejme aj mne to fungovalo hned, len som si to nevsimol.
Pri electron.pdf som si uvedomil, ze to funguje.

> A nezalezi jak se ta animace spousti, jestli
> klikanim na obrazek nebo tlacitkem Start/Stop.
> Tak to se taky v nekterych animacich muze hodit.

Mate pravdu, je to dobre. Skusim ich vytvorit viac a tak sa bude dat
rychlo prist na urcite miesto aj bez tych %. Tie percenta su vynikajuce
pri dlhsej animacii, lebo clovek vidi, ze kolko uz preslo. Navyse tak
netreba zamontovat ukazovatko do obrazkov (tym padom subor bude mensi).

Zdravim
Ladislav Bitto