co strana to subor

Robert Marik marik at mendelu.cz
Thu Nov 16 12:44:15 CET 2006

V Thu, 16 Nov 2006 11:40:37 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> Zdravim,
>
> pan Marik je to vyborne. Funguju tie percenta, presne tak ako ste
> pisali (aj ked pustam viac animacii naraz). To zelene tlacitko
> mi sa tam vytvori, ale zatial mi to nefunguje tak ako pisete
> (neskoci mi nikde - hoci som skusal zmenit cisla vseliako, vzdy sa
> mi pohne odtial kde to stalo).

Je potreba spustit animaci a v uz bezici(!) animaci klikat na to zelene
tlacitko. Takto to zaimplementovat to bylo totiz trivialni. Ale jestli
nejdriv kliknete na to zelene tlacitko a potom spustite animaci, tak to
nema vliv. Zaimplementovat aby to melo vliv uz asi potrebuje sahnout
hloubeji do maker pdfanimu a do JavaScriptu ktere ovladaji tu animaci.
Implicitne se totiz po spusteni klinutim na obrazek animace spousti od
prvniho snimku a po kliknuti na Start/Stop se spousti podle procent v
textovem policku.

Kliknani na zelene tlactko v bezici animaci Vam teda nefunguje?

> Trvalo mi, kym som pozbieral potrebne stylove subory, ale nakoniec OK.

Ty JavaScripty by se asi daly vlozit i bez toho eforms.sty, jenom pouzitim
hyperref anebo primitivu pdftexu. Ja to mam vyzkousene pomoci toho eforms,
protoze je k tomu pekna a podrobna dokumentace.

> Vsimol som si, ze s pdfanim.sty sa to velmi pomaly preklada. Vcera
> som si to ani nevsimol, lebo som prekladal iba male animacie (do 30
> obrazkov). Dnes som ale skusil electron.pdf, ktory ma 840 celkom
> hustych obrazkov (subor ma 2MB) a prekladalo sa to 50 sekund! To je
> poriadne vela. Zaujimave, animfig.sty to prelozi bleskovo (mozno
> 0.2-0.5 sekundy).

Hmm, tim zkusenosti nemam.

> Druha vec, co som vsimol je, ze ked ako prve dam animacie vytvorene
> cestou gif->jpg->pdf, tak sa nespustia automaticky (parameter auto
> je nastaveny). To robi animfig.sty aj bez Vasich uprav. To viem
> obist tak, ze vlozim na zaciatok animaciu vlastnorucne vyrobenu.
>
> Netusite, ze preco sa to nespusti.

To nevim gifum nerozumim.

R.M.