co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 16 11:40:37 CET 2006

Zdravim,

pan Marik je to vyborne. Funguju tie percenta, presne tak ako ste
pisali (aj ked pustam viac animacii naraz). To zelene tlacitko
mi sa tam vytvori, ale zatial mi to nefunguje tak ako pisete
(neskoci mi nikde - hoci som skusal zmenit cisla vseliako, vzdy sa
mi pohne odtial kde to stalo).

Trvalo mi, kym som pozbieral potrebne stylove subory, ale nakoniec OK.

Vsimol som si, ze s pdfanim.sty sa to velmi pomaly preklada. Vcera
som si to ani nevsimol, lebo som prekladal iba male animacie (do 30
obrazkov). Dnes som ale skusil electron.pdf, ktory ma 840 celkom
hustych obrazkov (subor ma 2MB) a prekladalo sa to 50 sekund! To je
poriadne vela. Zaujimave, animfig.sty to prelozi bleskovo (mozno
0.2-0.5 sekundy).

Skusil som tam vlozit obidva stylove subory a na pocudovanie
to prebehlo ako blesk aj s pdfanim.sty.

Druha vec, co som vsimol je, ze ked ako prve dam animacie vytvorene
cestou gif->jpg->pdf, tak sa nespustia automaticky (parameter auto
je nastaveny). To robi animfig.sty aj bez Vasich uprav. To viem
obist tak, ze vlozim na zaciatok animaciu vlastnorucne vyrobenu.

Netusite, ze preco sa to nespusti.

Zdravim a dakujem za Vasu ochotu
Bitto Ladislav