co strana to subor

Robert Marik marik at mendelu.cz
Thu Nov 16 09:14:06 CET 2006

V Thu, 16 Nov 2006 06:38:29 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> Co tak to trosku prerobit po svojom (ine mena, mozno trosku ine volby)
> a mate krasny vlastny ovladac, ktory by koloval po celom svete. Urcite
> by bol zaujem.

To prave asi nechci, aby se puvodni autor treba necitil poskozen.

Ale cestou v saline me napadlo jeste jedno reseni s tim hopsanim v animaci.

Nasledujici kod zaridi ze v animaci nazvane aa se poskoci na 40-caty
snimek po kliknuti na zelene tlacitko s modrym okrajem (zase je na to
potreba mit eforms.sty). Jenom tak mi to blesklo hlavou a fungovalo to
nastesti hned napoprve. A nezalezi jak se ta animace spousti, jestli
klikanim na obrazek nebo tlacitkem Start/Stop. Tak to se taky v nekterych
animacich muze hodit. Pokud takovych tlacitek chcete mit pro jednu animaci
vic (na ruzna mista), nemely by se jmenovat vsechny stejne tj. aaSkip jako
v priklade dole (prvni povinny parametr makra \pushButton), ale muzete
pridat treba treti parametr, ktery ta tlacitka odlisi a bude pojmenovavat
treba aaSkipA, aaSkipB a podobne.

Robert Marik

A tady je to slibene makro:

\def\SkipButton#1#2{