co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 15 11:26:01 CET 2006

Zdravim,

On Wed, 15 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Ani nepotrebujete byt guru, ale je fakt za jsem se na tom ted taky
> zapotil - dobrou hodinu, protoze cist cizi makra je fakt nekdy neprijemne.

Mate moj obdiv, ze ste sa dotoho pustili.

> Horsi uz muze byt jenom cist makra sam po sobe :)
To je pravda. Ja preto velmi casto urcite veci prerobim znovu.

> Kouknete se na www.mendelu.cz/user/marik/latex a na soubor
> pdfanim-modified.zip. Po rozbaleni dostanete pdfanim, jak jsem jej stahl z
> webu, soubor trac.pdf s obrazkama do animace a soubor tractrix.tex. V tom
> souboru mezi znackami  ---- cut here ---- jsou predefinovane prikazy,
> ktere umoznuji pouzit pdfanim i pro vkladani animaci, ktere jsou vsechny v
> jednom souboru. Autor balicku zrejme nevedel o pouziti parametru page pri
> vkladani PDF souboru

Srdecna vdaka. Uz som si to stiahol, hned po obede si to vyskusam.
Ak to bude fungovat, bude to vynikajuce - tak je to omnoho jednoduchsie,
navyse vysledny subor by mal byt mensi (aspon si to myslim).

> [...]
> checkboxy, rozbalovaci nabidky a podobne veci. Ale urcite by se dalo
> doplnit policko, kam si uzivatel napise nejakou hodnotu, treba na kolik
> procent filmu ma animace skocit a tlacitko ktere to poskoceni zaridi. To
> by ale clovek musel prostudovat ty javascripty, ktere autor pouzil na
> posouvani animace a dopsat tam dalsi. Anebo by se dalo vyplnit zahlavi
> malyma checkboxama, ktere se budou zaskrkavat jak animace pobezi a pokud
> uzivatel na nektery z tech checkboxu klikne, tak tam bude nastaveny
> JavaScript ktery hupsne na pozadovane misto. Ale to druhe reseni by asi uz

Asi hej. Aj ja si to viem predstavit, ze ako asi by to slo
naprogramovat - lenze spravit to, to uz je ine kafe.

Zdravim a dakujem,
Ladislav Bitto