co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 15 12:57:03 CET 2006

On Wed, 15 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Kouknete se na www.mendelu.cz/user/marik/latex a na soubor
> pdfanim-modified.zip. Po rozbaleni dostanete pdfanim, jak jsem jej stahl z
> webu, soubor trac.pdf s obrazkama do animace a soubor tractrix.tex. V tom
> souboru mezi znackami  ---- cut here ---- jsou predefinovane prikazy,
> ktere umoznuji pouzit pdfanim i pro vkladani animaci, ktere jsou vsechny v
> jednom souboru. Autor balicku zrejme nevedel o pouziti parametru page pri
> vkladani PDF souboru

Pan Marik, funguje to ako delo. Dakujem za ochotu a za vynalozenu namahu.
Snad to pomoze vsetkym, ktori ten pdfanim.sty chcu pouzit. Vlozenie
po stranach je velmi nemotorne - s Vasimi upravami to funguje aj
na jediny subor, co je skvele, lebo pdfanim ma vela nastaveni.
Vlozil som na jednu stranu zo 20 animacii a vsetky
idu pekne dokola automaticky same (moja masina to zvladla - aj Vasa
kocka tam pekne beha).

Idem sa pripravit na skolenie a demonstraciu o tych animaciach.
Pripravim si vseliake ukazky (aj z hotovych GIF suborov), nech maju naco
cumet - mam taky dojem ze aj budu cumet (tu nikto nevie, ze daju vyrobit
PDF animacie). Tesi ma, ze zatial kazdy prejavil zaujem o to skolenie
a demostraciu. Budu musiet co to vypocut o TeXu.
Viacerych ani nebudem pytat, ale naprogramujem jednu
stranu pozvanky a poslem to kazdemu, nech mi daju vediet.

Zdravim a moc krat dekuji
Ladislav Bitto