co strana to subor

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Nov 15 10:43:58 CET 2006

V Wed, 15 Nov 2006 06:43:40 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> Z jedneho suboru vytvara animaciu animfig.sty. Je to tak pohodlnejsie,
> ale nema to take moznosti, ako pdfanim.sty. Vyrobit taky stylovy subor
> nemusi byt problem pre TeX guru, pre pdf guru, pre neviem este ake guru.

Ani nepotrebujete byt guru, ale je fakt za jsem se na tom ted taky
zapotil - dobrou hodinu, protoze cist cizi makra je fakt nekdy neprijemne.
Horsi uz muze byt jenom cist makra sam po sobe :)

Kouknete se na www.mendelu.cz/user/marik/latex a na soubor
pdfanim-modified.zip. Po rozbaleni dostanete pdfanim, jak jsem jej stahl z
webu, soubor trac.pdf s obrazkama do animace a soubor tractrix.tex. V tom
souboru mezi znackami  ---- cut here ---- jsou predefinovane prikazy,
ktere umoznuji pouzit pdfanim i pro vkladani animaci, ktere jsou vsechny v
jednom souboru. Autor balicku zrejme nevedel o pouziti parametru page pri
vkladani PDF souboru

> To ano. Ja zatial musim byt spokojny tymito dvoma subormi. Keby boli
> dalsie, vyskusal by som. V obidvoch suboroch chyba moznost skocit
> na urcitu stranku (idealne by bolo mysou kliknut na palicku, ktora
> by sa tahala cez sirku animacie - tu "palicku" by zabezpecil ten

"palicka" je takova ta soupaci listicka, ktera je v kazdym slusnym
prehravaci videa? Tak to asi nepujde, protoze ta podmnozina javy ktera je
implementovana v PDF vlastne podporuje jenom formularova policka,
checkboxy, rozbalovaci nabidky a podobne veci. Ale urcite by se dalo
doplnit policko, kam si uzivatel napise nejakou hodnotu, treba na kolik
procent filmu ma animace skocit a tlacitko ktere to poskoceni zaridi. To
by ale clovek musel prostudovat ty javascripty, ktere autor pouzil na
posouvani animace a dopsat tam dalsi. Anebo by se dalo vyplnit zahlavi
malyma checkboxama, ktere se budou zaskrkavat jak animace pobezi a pokud
uzivatel na nektery z tech checkboxu klikne, tak tam bude nastaveny
JavaScript ktery hupsne na pozadovane misto. Ale to druhe reseni by asi uz
fakt chtelo nejakeho TeX gurua.

Preji pekny den
robert marik