co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 15 06:43:40 CET 2006

On Wed, 15 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Mozna by bylo nejjednodussi tohle neresit, ale upravit ten pdfanim.sty tak
> aby bral obrazky do animace jako stranky z jednoho souboru. Kdysi jsem se
> na to dival a nezdalo se mi to tak tezky. Ale mozna se pletu, je to uz
> nejaky ten mesic.

Z jedneho suboru vytvara animaciu animfig.sty. Je to tak pohodlnejsie,
ale nema to take moznosti, ako pdfanim.sty. Vyrobit taky stylovy subor
nemusi byt problem pre TeX guru, pre pdf guru, pre neviem este ake guru.

> Pdfanim.sty muze slouzit jako inspirace, jak se odvolat na urcitou
> stranku z pdf dokumentu.

To ano. Ja zatial musim byt spokojny tymito dvoma subormi. Keby boli
dalsie, vyskusal by som. V obidvoch suboroch chyba moznost skocit
na urcitu stranku (idealne by bolo mysou kliknut na palicku, ktora
by sa tahala cez sirku animacie - tu "palicku" by zabezpecil ten
stylovy subor). Pri kratkych animaciach (do 50-100) to asi nie je
problem, ale ked obrazkov je nad 1000, tak dostat sa rychlo do stredu
je problem.

Teraz skusam moznost, ako co najrychlejsie dostat do PDF uz hotove
GIF animacie (uz som zvladol aj vasu kocka.gif). Je to parada, mozem
napriklad ich vyuzit pri programovani animacie vo FORTRANe (jednotlive
stranky komponovat do kodu).

Zdravim
Ladislav Bitto