co strana to subor

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Nov 15 00:13:43 CET 2006

On Mon, 13 Nov 2006, Ladislav Bitto wrote:

> Zdravim,
>
> vyskusal som aj druhu moznost vkladania animacie do PDF od
> Jochena Skupina - pdfanim.sty. Ma to vela moznosti - vyzaduje to
> vsak samostatne subory (jedna strana jeden subor) cislovane
> od nuly, teda ani0.pdf, ani1.pdf ..... aninnn.pdf.
>
> Pozna niekto sposob, ako napr. z 500 strankoveho PDF rychlo dostat
> jednotlive subory po stranach?

Mozna by bylo nejjednodussi tohle neresit, ale upravit ten pdfanim.sty tak
aby bral obrazky do animace jako stranky z jednoho souboru. Kdysi jsem se
na to dival a nezdalo se mi to tak tezky. Ale mozna se pletu, je to uz
nejaky ten mesic.

Pdfanim.sty muze slouzit jako inspirace, jak se odvolat na urcitou stranku
z pdf dokumentu.

robert marik