Latex_2005

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Nov 3 11:14:31 CET 2006

Opet doporucuji LaTeXovou kucharku Zdenka Wagnera (viz ma predchozi
odpoved). Pokud chcete upravovat nejaky styl, nejlepsi je udelat si
kopii s jinym jmenem a zkouset upravit dle Vasich pozadavku.

Pokud vytvorite vlastni styl, staci mit ho v pracovnim adresari,
pripadne ho nakopirovat nekam do adresaru prohledavanych TeXem
(neco jako *\texmf*\tex\latex\*) a pak pregenerovat databazi - asi
program texhash.

Nevim, jake je varovani (21), zkuste uvest kus log souboru.

Jiri Zelinka