Latex_2005

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu Nov 2 15:43:40 CET 2006

pavel.mati at seznam.cz napsal(a):
> Během jednoho roku jsem se naučil psát v základních nainstalovaných
> balíčkách Latex, chtěl bych zjistit jak se dají přidávat jiné
> balíčky. A případně vytvářet nové. Dále bych se se chtěl zeptat
> zda je na internetu ucelenější zdroj informací   týkajícího se
> tématu práce s balíčky.

Nevim sice, co myslite základnimi nainstalovanymi balicky LaTeXu (ja mam
v instalaci pses 100 souboru trid a pres 1400 stylovych souboru), ale
pokud se chcete naucit neco vic, doporucuji LaTeXovou kucharku Zdenka
Wagnera (vyslo ve Zpravodaji CSTUG, prvni dil v cisle 2 v roce 1996, viz
http://bulletin.cstug.cz/), spusta informaci se da najit napr. v LaTeX
navigatoru (http://www.cstug.cz/latex/ltnavig/index.html) a strycek
google jiste taky hodne napovi.

Co se tyce pridavani balicku, postup je zpravidla popsan v nejakem
README. Taky muze zalezet na tom, v jakem operacnim systemu pracujete a
jakou distribuci TeXu pouzivate.

Jiri Zelinka