Latex_2005

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Nov 3 11:40:08 CET 2006

Jiri Zelinka wrote:
> Opet doporucuji LaTeXovou kucharku Zdenka Wagnera (viz ma predchozi
> odpoved). Pokud chcete upravovat nejaky styl, nejlepsi je udelat si
> kopii s jinym jmenem a zkouset upravit dle Vasich pozadavku.
>
> Pokud vytvorite vlastni styl, staci mit ho v pracovnim adresari,
> pripadne ho nakopirovat nekam do adresaru prohledavanych TeXem
> (neco jako *\texmf*\tex\latex\*) a pak pregenerovat databazi - asi
> program texhash.
>
> Nevim, jake je varovani (21), zkuste uvest kus log souboru.
>
> Jiri Zelinka

Jen mala poznamka: zacatecnik si zpravidla neuvedomuje, ze LaTeX je
vicepruchodovy
prekladac, takze pri prvnim pruchodu temer zakonite vypisuje mnoho varovani.
Chybi mu totiz napr udeja o strankach do obsahu, cisla citaci a podobne
veci, ktere
se vytvorily v predchozich prekladech.
Nevim, jestli je to tento pripad, ale je to asi nejcastejsi zdroj
varovani v LaTeXu.
(Druhym jsou problemy s fonty.)

Pokud nenapisete presne, jaka varovani dostavate, tezko vam nekdo
konkretne poradi.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc