Instalace TeXPoint

"Jan Havlík Ing." xhavlikj at fel.cvut.cz
Thu Nov 16 07:23:24 CET 2006

Vážení kolegové,
snažil jsem se nainstalovat si TeXPoint, ale nepodařilo se.
Používám PowerPoint 2003, mám nastavenu nízkou úroveň
zabezpečení maker. Používám antivirus AVG, kde jsem měl
vypnutý rezidentní štít a dále Kerio Personal Firewall,
který jsem měl pro jistotu také vypnutý (občas se také s
nějakou instalací pohádá). Samozřejmě jsem instaloval
balíček odpovídající verzi PowerPointu. Instalace proběhne
normálně, ale menu TeXPointu se v PowerPointu nezobrazí.
Poraďte, prosím, co může být špatně.
Na druhém počítači, kde mám PowerPoint 2000 a antivirus
Avast jsem problém neměl.
S díky a s pozdravem
Jan Havlík

--