vypsani hodnoty \title do zahlavi (pdfLaTeX)

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Nov 15 00:14:01 CET 2006

Dobry den, protoze pisete ze jste zacatecnik zeptam se uplne hloupe:

1. Me se nezda ten prikaz Requirepackage uvnitr definice makra. a dal
se mi tam nezda to prostredi figure. Zkuste ten requirepackage
presunout jinam a to prostredi figure vynechat.

2. Kdyz se kouknete ne definici prikazu \title tak tento prikaz ulozi svuj
argument do prikazu \@title a to je to co se potom vola treba v makru
\maketitle. Ten prikaz \@title je potom pri pouziti \maketitle
(radek \global\let\@title\@empty) vyprazdnen takze se k nemu uz
nedostanete aniz byste nepredefinoval vnitrni makra TeXu. Zkuste odtud ten
radek vyhodit, misto neho napsat neco jako \let\prikaz\@title
a pak byste mel mit nadpis v makru \prikaz.

je uz skoro pulnoc, tak ale snad vam ty rady budou fungovat :)
R.M.