cslatex vs. latex -- indexy

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Tue May 30 13:15:58 CEST 2006

diky.

Zdenek Wagner wrote:

> Da se to resit pomoci encTeXu.

odkaz na encTeX jsem cekal. nerad bych se do ted toho poustel, protoze v
baliku unicode.sty uz mam predefinovanych nekolik
\DeclareUnicodeCharacter
a potrebuji dostat totozne vysledky. predpokladam, ze s enctex-em tento
balicek pouzivat nebudu, ze?

proto by me zajimalo, jsetli nekdo zna odpoved na puvodni otazku.

Pokud mate TeXLive 2005, staci pustit
> texconfig, v polozce Formats najit CS* formaty, zakomentovat prikazy pro
> formaty s kodovanim ISO-8859-2 a odkomentovat formaty s encTeXem. Soubor
> fmtutils.cnf je dobre dokumentovan, takze to jde udelat snadno. Nove
> formaty pak budou vygenerovany automaticky.

pro jistotu: jak vypada jeden radek ve fmtutils.cnf pro enctex? v
tetexu-3.17 sice enctex je, ale ve fmtutils neni nic pripraveno.

Delal jsem to nedavno v
> Linuxu. Moje zkusenost je, ze mi nefungovala spravne cestina v obsahu.
> Nejsem si jist, zda je to vada v csLaTeXu, v encTeXu, nebo v hyperref.
> Reseni (mozna ne zcela dokonale) jsem napsal do tohoto listu zhruba v
> polovine minuleho tydne.

k minulemu tydnu: do *.idx se taky nezapisuje primo, ale z *.aux, takze
stejne reseni by mohlo fungovat i pro rejstrik.

Zatim jsem nezkousel rejstrik v UTF-8, ale cvicne
> jsem pro ten ucel reimplementoval MakeIndex pomoci XSLT 2.0. Clanek o tom
> najdete ve Zpravodaji 1/2006 a programy jsou na me webove strance
> http://icebearsoft.euweb.cz

pro serazeni restriku pouzivam xindy a prave tam je problem s ^^xx notaci.

JK