cslatex vs. latex -- indexy

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 30 12:38:23 CEST 2006

On Tue, 30 May 2006, Jano Kula wrote:

> [...]
> \printindex
> \end{document}
>
> latex
> -------
> dokument kodovany v il2  -> test.idx v il2
> dokument kodovany v utf8 -> test.idx v utf8
>
> cslatex (zakomentovany babel, odkomentovany nas czech.sty)
> -------
> dokument kodovany v il2  -> test.idx v il2
> dokument kodovany v utf8 -> test.idx v notaci ^^xx
>
> otazka zni, cim je zpusobeny rozdil v odlisnem vystupu pro utf8. da se
> cslatex prinuti aby i v kodovani utf8 daval na vystupu utf8 a ne ^^xx

Da se to resit pomoci encTeXu. Pokud mate TeXLive 2005, staci pustit
texconfig, v polozce Formats najit CS* formaty, zakomentovat prikazy pro
formaty s kodovanim ISO-8859-2 a odkomentovat formaty s encTeXem. Soubor
fmtutils.cnf je dobre dokumentovan, takze to jde udelat snadno. Nove
formaty pak budou vygenerovany automaticky. Delal jsem to nedavno v
Linuxu. Moje zkusenost je, ze mi nefungovala spravne cestina v obsahu.
Nejsem si jist, zda je to vada v csLaTeXu, v encTeXu, nebo v hyperref.
Reseni (mozna ne zcela dokonale) jsem napsal do tohoto listu zhruba v
polovine minuleho tydne. Zatim jsem nezkousel rejstrik v UTF-8, ale cvicne
jsem pro ten ucel reimplementoval MakeIndex pomoci XSLT 2.0. Clanek o tom
najdete ve Zpravodaji 1/2006 a programy jsou na me webove strance
http://icebearsoft.euweb.cz

> pro vstupni kodovani utf8 pouzito \usepackage[utf8x]{inputenc}.
>
> dekuji moc.
>
> jano kula

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz