azbuka

David Nečas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sun May 28 12:55:06 CEST 2006

On Sun, May 28, 2006 at 12:30:54PM +0200, Arnost Stedry wrote:
> nijak zvlast jsem to nezkoumal, ale obcas dostanu zdrojaky pochazejici
> z vim, kate, nebo kile (mozna i jedit) ktere timto neduhem trpi. Asi
> to zalezi i na konkretni distribuci.

Některé editory, pravda, umožňují zapisování BOM zapnout, ale
bývá vypnuto.  Konkrétně ve vimu je vypnuto, v kate snad ani
zapnout nelze a kile je editor pro TeX, u nehož by rozbíjení
TeXových souborů nebyla zrovna užitečná vlastnost...

> Protoze se jedna o netisknutelny znak, myslim, ze se tato vlastnost
> projevuje pouze ve specialnich pripadech (jako treba prave
> diskutovany) a tech bugreportu nebude zas tolik.

Těch ,speciálních případů` je spousta, přestanou fungovat
i věci jako #!/bin/sh (neboť před nimi bude jakési binární
smetí), nemluvě o rozbití většiny standardních unixových
textových utilit. Proto mě vaše tvrzení překvapilo.

Yeti

--
Anonyms eat their boogers.