azbuka

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Sun May 28 12:30:54 CEST 2006

Dobry den,

nijak zvlast jsem to nezkoumal, ale obcas dostanu zdrojaky pochazejici
z vim, kate, nebo kile (mozna i jedit) ktere timto neduhem trpi. Asi
to zalezi i na konkretni distribuci.

Protoze se jedna o netisknutelny znak, myslim, ze se tato vlastnost
projevuje pouze ve specialnich pripadech (jako treba prave
diskutovany) a tech bugreportu nebude zas tolik.

arnost

--
Arnost Stedry
Ustav Informatiky AVCR