azbuka

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Sat May 27 17:32:50 CEST 2006

Dobry den,

zkousel jsem pouzit tuto konstrukci a nejak mi to nechodi.

Nevim, v cem uklada WinEdt, ale utf8 to asi nebude. Zrejme proto mi to
hlasi chybu

Package utf8x Error: Malformed UTF-8 sequence

a za tim nejake hamotiny namisto azbuky. Kdyz zakomentuji pouziti balicku
utf8x, tak chodi jen rustina, anglicka latinka a carkovana ceska pismena,
hackovana a krouzkovana uz nechodi.

Mimochodem - v CSTUGove distribuci proTeXt - pro to, aby chodily veskere
konstrukce s T2A musi byt nainstalovany take LH fonty Olgy Lapko.
Puvodne jsem mel z kategorie \LanguageSupport\Cyrillic nainstalovany jen
cmcyr, cyrillic a podobne zname balicky, ale stale mi to nechodilo. Az jsem
nekde na ruskem foru nasel stejny problem a tam jsem se docetl, ze ty
metriky jsou v balicku fonts/tfm/lh/lh-t2a/. Po nainstalovani vsech balicku z
teto kategorie (krome ukrajinskeho deleni) to chodi.

S pozdravem

Viktor Patras