pdfcsplain mi vytvari jen dvi :(

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Thu May 25 19:19:56 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006 18:05:45 +0200
  Petr Olsak <petr at olsak.net> wrote:
> Upozornuji Vas, ze pokud v souboru csplain.ini mate na
>zacatku text:
>
> \ifx\pdfoutput\undefined
> \else
>  \ifx\pdfoutput\relax
>  \else
>    \input pdftexconfig
>    \pdfoutput=0
>  \fi
> \fi
>
> pak nemate ve sve distribuci csplain. Tj. nesmite se
>divit, ze v rozporu
> s dokumentaci format pdfcsplain negeneruje pdf a musite
>to resit
> [...]

Ak sa smiem opytat na zrejme samozrejme. Aky je postup
opravy takejto tetex distribucie? Teda po prekopirovani
spravneho suboru cslatex.ini miesto toho nespravneho?
(Naposledy som tetex instaloval pred par rokmi. Od vtedy
bezi bez problemov a ja som uz zabudol postup pri
cslatexu).

Dakujem,
M. Fikar