pdfcsplain mi vytvari jen dvi :(

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu May 25 19:47:52 CEST 2006

Prepsal jsem souborem csplain.ini z adresy

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/csplain/csplain.ini

kterou uvedl pan Olsak pres soubor se stejnym jmenem, ktery mam ve sve
distribuci LiveTeXu (cca 3 roky stara zalezitost) a vse zacalo fungovat
jak ma... takze jsem vsude mohl berlicky typu \ifx\pdfoutput\ ...
odstranit bez zmeny funkcnosti a bez chybovych hlasek ...

Diky za toto reseni ...

Jarda Hajtmar

PS: Neni mozne INI soubor umistit do nejakeho TEXMF-LOCAL  adresare
abych pri pripadne reinstalaci TeXlive nemusel opakovat prepis puvodniho
INI souboru tim spravnym ???  Asi ne co ??