Re: pdfcsplain mi vytvari jen dvi :(

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu May 25 18:05:45 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Jirka Hrbek wrote:

> Diky moc panu Duskovi a Wagnerovi - na reseni " \pdfoutput=1" bych bez
> nich asi nikdy neprisel. J.H.

S timto problemem byste se ani nemusel potykat (protoze by neexistoval),
kdyby Thomas Esser nenechal na siti soubor csplain.ini, ktery je v rozporu
s pozadavky autora na sireni tohoto souboru.

Upozornuji Vas, ze pokud v souboru csplain.ini mate na zacatku text:

\ifx\pdfoutput\undefined
\else
  \ifx\pdfoutput\relax
  \else
    \input pdftexconfig
    \pdfoutput=0
  \fi
\fi

pak nemate ve sve distribuci csplain. Tj. nesmite se divit, ze v rozporu
s dokumentaci format pdfcsplain negeneruje pdf a musite to resit
berlickami typu "\pdfoutput=1" v dokumentu.

Originalni a spravny soubor csplain.ini najdete napriklad na

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/csplain/csplain.ini

Zatim se (bohuzel) autor teTeXu nechysta licencni problem
k csplainu ve sve distribuci resit :-(.

Zdravim

Petr Olsak