ztracejici se backslashe v prispevcich

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu May 18 10:51:56 CEST 2006

On Thu, 18 May 2006, Petr Olsak wrote:

> Od pana Bracha jsem se v soukromem mailu dozvedel, ze:
>
> : ... normalne jsem psal do vstupniho formulare na psani prispevku na jyxo
> : foru spusteneho pres explorer
> : videl bych to asi tim explorerem

Mam na serveru s Apachem testovaci formular, ktery nedela nic, jen oznami,
co bylo vyplneno. Zkusil jsem jej vyplnit explorerem ve Windows 2000 a
backlashe se neztraceji. Jsou pochopitelne URL encoded jako %5C. Spise
bych to videl na chybu v softwaru, ktery obsluhuje forum. chyby tohoto
typu casto vedou k osklivym bezpecnostnim diram, takze provozovatel
serveru by takove hlaseni chyby nemel brat na lehkou vahu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz