ztracejici se backslashe v prispevcich

Michal Houda michal.houda at seznam.cz
Thu May 18 15:15:35 CEST 2006

Dobry den,
   onen uzivatel mel patrne na mysli webovy archiv skupiny cz.comp.cstex na
http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.cstex/, resp. formular na vlozeni prispevku
tamtez (http://usenet.jyxo.cz/prispevek/cz.comp.cstex). Ve skupine cz.test
jsou dva prispevky, kam jsem vlozil text "Test \backslash", avsak, jak si
muzete vsimnout, v obou pripadech zpetne lomitko zmizelo. Oba prispevky
byly odeslany pomoci formulare uvedeneho vyse, prohlizec na to asi vliv
nema (pouzivam Operu).

Hezky den preje
             Michal Houda

Dne Thu, 18 May 2006 10:22:01 +0200 napsal/-a Petr Olsak <petr at olsak.net>