ztracejici se backslashe v prispevcich

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu May 18 10:22:01 CEST 2006

Vazeni kolegove,

v posledni dobe pribyva na teto konferenci prispevku, ze kterych se
vytratily backslashe. Neda se pak napr. jednoduse seskrabnout ukazka mysi
do editoru a zkoumat pricinu zavady.

Rad bych zjsitil, ktery software za ztratu backslashu muze. V TeXove
konferenci je ztrata backslashu asi hodne neprijemna vlastnost.

Prosim autory, kteri zaslali prispevky, ze kterych se vytratily
backslashe, at upresni, jakym softwarem to napachali. Az odhalime
software, dame doporuceni tento software v TeXove konferenci nepouzivat
pripadne se pokusime vlastnost reklamovat u vyrobce software.

Od pana Bracha jsem se v soukromem mailu dozvedel, ze:

: ... normalne jsem psal do vstupniho formulare na psani prispevku na jyxo
: foru spusteneho pres explorer
: videl bych to asi tim explorerem

Protoze teto odpovedi moc nerozumim (pojmy jako jyxo forum a
explorer jsou mi nezname), rad bych, aby se problemem
ztraty backslashu venoval nekdo, kdo tomu rozumi vice.

Zdravim

Petr Olsak