Pouziti OFS..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Mar 28 00:36:41 CEST 2006

Vit Zyka napsal(a):

> Pokud by jste chtel proc je to zrovna adresar
> texmf-local/tex/generic/ofs/ a nechtel cist dokumentaci, prohlednete
> si konfiguracni soubor "texmf.cnf". Najde jej v adresari texmf/web2c.
> Je dost komentovany a po pocatecnim rozkoukani docela citelny. Pomuze
> vam, kdyz budete vedet, ze se sklada ze 3 casti:
>
> 1. definice TeXovych stromu (globalni texmf, lokalni texmf-local,
> generovany texmf-var, uzivatelsky, ...) a poradi jejich prohledavani,
>
> 2. definice prohledavanych adresaru jednotlivymi programy,
>
> 3. parametry programu (napriklad velikosti pameti).

> [...]
Diky za tuto informaci - je pro mne dulezita...
Nesmim si to tak pripoustet. Mam pocit ze jsem jak nasakla houba, ktera
uz vic nenasakuje. Jsem v depresi z toho, ze prestavam stihat cist a
ucit se vse co bych chtel stihat :-). Uz aby byl vikend a ja mohl vzit
fotak a vyrazit do prirody..
Diky Jarda Hajtmar