Pouziti OFS..

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Mon Mar 27 21:49:04 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Diky vsem za rady a navody,  hlavne  panu Busovi a panu Wagnerovi.
> Pridani OFS do
>
> exmf-local/tex/generic/ofs/ a nasledny rebuild pomoci mktexlsr funguje
> naprosto dokonale a pro mne to je neco jako objev Ameriky. Co ja se

Pokud by jste chtel proc je to zrovna adresar
texmf-local/tex/generic/ofs/ a nechtel cist dokumentaci, prohlednete si
konfiguracni soubor "texmf.cnf". Najde jej v adresari texmf/web2c. Je
dost komentovany a po pocatecnim rozkoukani docela citelny. Pomuze vam,
kdyz budete vedet, ze se sklada ze 3 casti:

1. definice TeXovych stromu (globalni texmf, lokalni texmf-local,
generovany texmf-var, uzivatelsky, ...) a poradi jejich prohledavani,

2. definice prohledavanych adresaru jednotlivymi programy,

3. parametry programu (napriklad velikosti pameti).

S pozdravem
Vitek Zyka

> jeste nedozvim v teto konfere za veci, ktere jsou pro nektere z vas
> naprosto zakladni! Kdyz si predstavim, co m
>

> Jeste jednou dekuji vsem svym skolitelum - tj. teto konfere ... DIKY..
>
> PS: nejlepsi na tom je, ze vzdy se zeptam na nejakou vec a pritom se
> dozvim more dalsich veci, ktere s tim vlastne skoro vubec nesouvisi -
> naaaadhera. :-) Sorry za OT...
>
> Jarda Hajtmar

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com