Pouziti OFS..

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Mar 27 09:23:53 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Diky vsem za radu Rad bych ovsem nacital OFS z nejakeho podadresare meho
> vlastniho adresare. Rad bych mel pod kontrolou to, aby veci, ktere
> nejsou soucasti standartni distribuce byly na standartni distribuci
> nezavisle. Tim chci rici, ze se nechci dostat do situace, ze po
> preinstalovani systemu mi moje veci prestanou fungovat, nebot pri
> kompilaci nebude tex nachazet veci na mistech kde maji byt. No ted nevim
> jestli jsem se nevyjadril prilis komplikovane. Snad ne.¨DIky
> J. Hajtmar

No, jak si uspořádáte věci je samozřejmě na Vás. Standardní postup imho
je mít věci obecné v hlavním, standardním adresáři TeXu, věci speciální
pak u toho, čeho se týkají. Samozřejmě ale můžete mít nějaký svůj
vlastní adresář pro takovéto věci zcela mimo, ale pak budete muset buď
inputovat soubory s absolutními cestami (to snad funguje i pod woknous)
nebo naučit TeX prohledávat i ten Váš adresář (tj. aby příkaz -- ve
Vašem případě -- mktexlsr procházel i jej).

Já mám takové věci, jako je OFS (ale i má vlastní makra s obecným
určením), jednak ve standardním TeXovém adresáři, jednak zálohovány ve
zvláštním adresáři s různými instalačkami. Takže pokud potřebuji
přeinstalovat počítač (naposledy roku 2000), prostě nainstaluji
standardní distribuci a pak dodám vše z toho zálohovacího adresáře.

S pozdravem standardním standartám zdar, nestandartním standardám zmar!
MS
--

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.