Pouziti OFS..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Mar 27 08:57:55 CEST 2006

Diky vsem za radu Rad bych ovsem nacital OFS z nejakeho podadresare meho
vlastniho adresare. Rad bych mel pod kontrolou to, aby veci, ktere
nejsou soucasti standartni distribuce byly na standartni distribuci
nezavisle. Tim chci rici, ze se nechci dostat do situace, ze po
preinstalovani systemu mi moje veci prestanou fungovat, nebot pri
kompilaci nebude tex nachazet veci na mistech kde maji byt. No ted nevim
jestli jsem se nevyjadril prilis komplikovane. Snad ne.¨DIky
J. Hajtmar