Pouziti OFS..

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Mar 27 09:31:12 CEST 2006

On Mon, 27 Mar 2006, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Diky vsem za radu Rad bych ovsem nacital OFS z nejakeho podadresare meho
> vlastniho adresare. Rad bych mel pod kontrolou to, aby veci, ktere
> nejsou soucasti standartni distribuce byly na standartni distribuci
> nezavisle. Tim chci rici, ze se nechci dostat do situace, ze po
> preinstalovani systemu mi moje veci prestanou fungovat, nebot pri
> kompilaci nebude tex nachazet veci na mistech kde maji byt. No ted nevim
> jestli jsem se nevyjadril prilis komplikovane. Snad ne.¨DIky
> J. Hajtmar

Kazda distribuce TeXu s timto problemem nejak pocita. Napriklad doporucuje
instalovat "nadstandardni" veci do texmf-var/, zatimco v texmf/ je jen to,
co obsahuje samotna distribuce. Pak staci zalohovat texmf-var/ a obcas
upgradovat nebo preinstalovat distribuci.

Rovnez by mela kazda TeXova distribuce pocitat s moznosti, ze si uzivatel
ve svem domovskem adresari vytvari vlastni strom souboru pro TeX,
nezavisly na jinych uzivatelich a nezavisly na distribuci instalovane
administratorem, ktera je spolecna pro vsechny uzivatele.

Prostudujte si moznosti Vasi TeXove distribuce v techto smerech, nebo
aspon v dotazu specifikujte, jakou distribuci TeXu pouizivate.

Cpat makra, ktera si clovek stahne od jineho autora, do aktualniho
adresare spolecne s vlastnimi soubory je nejvetsi zoufalstvi. Delat pro ne
podadresare v aktualnim adresari je take zoufalstvi, protoze kolik budete
mit TeXovych projektu, tolik budete mit kopii tech podadresaru (nebo aspon
symlinku, ale o moc elegantnejsi to neni).

Zdravim

Petr Olsak