Pouziti OFS..

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Mar 27 00:35:45 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Muj dotaz je na pouziti OFS. Puvodne jsem chtel napsat primo panu
> Olsakovi, ale pak jsem si rikal, ze mozna neco podobneho bude zajimat
> vice takovych amateru jako jsem ja. Zkousel  jsem s OFS trochu
> experimentovat, ale nepodarilo se mi prijit na to, na co se chci  zeptat.
> Delam na nejakem dokumentu, ktery se sklada z vetsiho mnozstvi dilcich
> dokumentu (obrazky, includovane soubory atd.) Tim chci rici, ze mam dost
> starosti s tim udrzet si poradek ve vlastnich dokumentech. Kdyz budu
> [...]

Zdravím,

samozřejmě se užívá možnost jedna. Soubory je třeba dát do vhodného
podadresáře hlavního adresáře TeXu (u mne /usr/share/texmf/), a obnovit
databázi souborů (u mne příkazem texhash, ale nevím, jak to chodí na
jiných OS a v jiných distribucích).

MS
--

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.