Pouziti OFS..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Mar 27 00:11:47 CEST 2006

Dobry den.
Muj dotaz je na pouziti OFS. Puvodne jsem chtel napsat primo panu
Olsakovi, ale pak jsem si rikal, ze mozna neco podobneho bude zajimat
vice takovych amateru jako jsem ja. Zkousel  jsem s OFS trochu
experimentovat, ale nepodarilo se mi prijit na to, na co se chci  zeptat.
Delam na nejakem dokumentu, ktery se sklada z vetsiho mnozstvi dilcich
dokumentu (obrazky, includovane soubory atd.) Tim chci rici, ze mam dost
starosti s tim udrzet si poradek ve vlastnich dokumentech. Kdyz budu
chtit pouzit OFS, tak to (pokud dobre chapu pouziti OFS) znamena pridat
dalsi radu souboru k tem svym. Tim mam v adresari nahle more veci, ktere
ani nevim, zda se pouzivaji ci nikoliv. Zkousel jsem nektere veci
metodou pokusu a omylu vyloucit ale vetsinou to pak nefungovalo (chyby
pri kompilaci). Proto se chci zeptat :

1) Je mozne umistit OFS do samostatneho podadresare a odtud ho pri
pouziti nacitat pomoci \input? (zkousel jsem a neslo mi to, takze mi jde
o to, jestli jsem neco delal spatne nebo to opravdu nejde). Tato
varianta by mi vyhovovala nejvic, protoze by mi nezpusobovala
neprehlednost ve velkem mnozstvi mych vlastnich souboru.

2) Pokud nelze realizovat moznost 1), pak by mne zajimalo, jaka je
"minimalni" verze OFS (tj. kdyz chci pouzivat jen nektere fonty - napr.
jen jeden nebo dva), ktere soubory musim nakopirovat do sveho adresare,
a naopak ktere nemusim (tedy pokud to neni poruseni nejakych zasad
uzivani OFS), abych co nejmene michal soubory OFS se svymi dokumenty.

Diky vsem za radu. Zdravi Jaroslav Hajtmar