Pouziti OFS..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Mar 27 02:10:40 CEST 2006

Mam TeXlive pod WinXP... Pokud jde o minimalni  verzi OFS tak tu jsem
asi nasel (precetl jsem si kapitolu 4. manualu, ktera se tyka licence, a
kde je predpokladam minimalni sada souboru popsana.)
Pokud jde o \input z podadresaru tak to se mi moc nedari, zkousel jsem
ledacos treba \input ofs/ofs  atd.. vypada, ze to nebude fungovat,
protoze soubory nacitane uvnitr OFS neznaji cestu k nacitanym souborum v
podadresarich (minimalne ofsdef.tex musim dat do aktualniho adresare v
nemz jsou moje soubory)

Navic si jeste asi budu muset neco procist o instalaci novych fontu do
TeXu.. a sehnat ty fonty.. Manual OFS s takovyma lampama jako jsem ja
nepocita :-).

Diky Jarda Hajtmar